.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون رئیس جمهور در ساری:
نقش زنان در تحقق حماسه اقتصادی ملموس شود

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با تاکید بر پرهیز از مصرف گرایی در جامعه از سوی زنان گفت: نقش زنان در تحقق حماسه اقتصادی باید ملموس شود.

به گزارش شمال نیوز، شهین‌دخت مولاوردی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ زنان فرهیخته مازندران در سینما سپهر ساری اظهار کرد: در راستای تغییرات سیاسی کشور، فرصتی برای باز خوانی جایگاه مهم زنان در مشارکت اساسی، معادلات جامعه، آرمان های انقلاب اسلامی و تحقق و میزان فاصله ها با چشم انداز 20 ساله است.

وی با اشاره به تحولات در ساختار خانواده در آستانه سی و ششمین سال پیروزی انقلاب گفت: زنان ایرانی همزمان با تحولات بنیادی جامعه پوست اندازی کردند.

مولاوردی پاسخ به انتظارات و مطالبات زنان را خواستار شد و گفت: با توجه به مسیر رو به رشد زنان ایرانی و داشتن جامعه ای آگاه باید مجموع خواسته های زنان تنظیم و برآورده شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به نقش آفرینی زنان و جوانان کشور در خلق حماسه سیاسی انتخابات، گفت: زنان با افزایش تولید ملی، صرفه جویی و پرهیز از مصرف گرایی در تحقق حماسه اقتصادی گام برمی دارند.

مولاوردی با تاکید برحمایت زنان در فرآیند اقتصادی گفت: با رفع تبعیض موانع اشتغال و ارائه تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و حمایت از زنان کار آفرین و تخصیص ویژه کسب و کار حماسه افتصادی رقم می‌خورد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در هر شهر کانون زنان و دختران ایجاد شود، تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش روز افزون دختران تحصیلکرده و بالا رفتن سن ازدواج و شرایط نامناسب کار دختران و  زنان  جامعه در مسیر تحولات و تغییرات قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: زنان و جوانان به تغییر رویکرد و گفتمان دولت اعتماد کرده و هم اکنون دولتمردان باید برای ایجاد اعتماد عمومی گام بردارند. /250تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1392
درود بر خانم ملاوردي چند سالي بود كه در حوزه زنان مباحث ابنچنيني مطرح نمي شد اميدوارم ايشان در كارشان موفق باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.05 seconds.